Thursday, March 19, 2009

O nouă apariţie în presă despre Moara Roşie. De data asta în Timpul.

5 Comments:

Blogger Rodica Dumbraveanu said...

hoo...foarte bine :)
sper si eu cat de curand sa plamadesc un post despre/cu moara rosie..

Thursday, March 19, 2009 8:07:00 PM  
Blogger vladimir b. said...

Ar fi bine să ne unim forţele pentru a atenţiona asupra unicităţii monumentului, să-mi dai un link atunci când scrii şi tu.

Merci!

Să pui şi poze, şi poate intri în incinta ei, să vezi ce jale e acolo...

Friday, March 20, 2009 10:05:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Excelentă iniţiativă - atât în privinţa Morii, cât şi a centrului istoric al Chişinăului la general. Ca vecin (văd Moara Roşie prin geam)am şi un interes personal ca Moara să fie restaurată. Detaliile mă fascinează: Avram Levinzon, anul 1884, faptul că moara era cu abur (chiar mă întrebam ce face o moară la o distanţă destul de mare de râu). Mă gândesc să public şi eu o postare la această temă.
Apropo, link-ul la Timpul nu merge, poţi să-l actualizezi?

Wednesday, April 29, 2009 3:08:00 PM  
Blogger vladimir b. said...

Stimate Zenu!

multumesc de comentariu, am "reparat" trimiterea la link-ul gazetei TIMPUL; cei din redactie i-au schimbat adresa. Am facut-o si eu acum.
Mai vreau sa spun ca m-ar incanta sa pot vedea zilnic Moara Rosie din gemul locuintei, dar as dori-o restaurata (in slangul de specialitate se face distictia intre "renovare" alias "reconstructie" vs. "restaurare stiintifica"). As dori pentru Moara Rosie o restaurare stiintifica, desi in stadiul in care se afla ea trebuie pusa jos, si repusa pe picioare, dar cu materialul existent.
Astept postarea pe blogul dumitale, pe care as comenta-o cu drag!

Wednesday, April 29, 2009 3:39:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

de ce nu:)

Thursday, December 17, 2009 11:43:00 PM  

Post a Comment

<< Home